Kāpēc kvēpu filtra tīrīšana ir optimālākais risinājums?
Vairāk informācijas par kvēpu filtru un tehsniko apskati vari apskatīt TV raidijumā Zebra👉 šeit
Lai izietu tehnisko apskati, tagad paliek tikai trīs risinājumi:
- Iegādāties un mainīt jaunu kvēpu filtru;
- Sākt domāt par jauna transportlīdzekļa iegādi, pāriet uz benzīna vai elektriskām automašīnām;
- Kvēpu filtru tīrīšana.
Jauna kvēpu filtra iegāde varētu izmaksāt sākot no 500.00 € (neorģinālais) - 3000 € (orģinālais) un aptuveni 100-250 € par kvēpu filtra maiņu. Kā arī jauna auto iegāde ne katram būtu tas izdevīgākais variants līdz nākošai tehniskai apskatei. Tāpēc mēs piedāvājam optimālāko variantu - efektīva kvēpa filtra tīrīšana.
Piedāvājam efektīvu kvēpu filtra tīrīšanu, kā arī sniedzam 1 gada garantiju. Rezulāti ir pamanāmi pēc pirmās tīrīšanas reizes. Vairāk par kvēpu filtra tīrīšanas rezultātiem varat iepazīties 👉 šeit.
Kāda ir kvēpu filtra tīrīšanas cena?
Kvēpu filtrs ir vairāka veida transportlīdzekļiem:
- vieglām automašīnām - 121 €,
- kravas transportlīdzekļiem - no 295 €,
- autobusiem - no 295 €,
- traktortehnikai - no 295 €
Droši sazinaties ar mums, mēs atbildēsum uz jebkuru jūsu jautājumu neskaidrības gadījumā!
VIDEO - Ekskavatora Liebher kvēpu filtra (dpf) skalošana
Piedāvājam kvēpu filtru (dpf) tīrīšanu /mazgāšanu ar modernāko iekārtu, kas pieejama.
Piesakieties pa telefonu vai Whatsapp: 26372715
Sekojiet mums sociālajos tīklos, lai mēs vienmēr esam viegli sasniedzami!
VIDEO - Škoda Superb kvēpu filtra (dpf) mazgāšana.
Seko mums sociālajos tīklos, lai mēs vienmēr esam viegli sasniedzami!
Piesaki kvēpu filtra tīrīšanu pa tel vai Whatsapp: 26372715.
Mēs atrodamies Ulbrokā, Acones 16.
VIDEO - KIA kvēpu filtra (dpf) mazgāšana
Mēs šo KIA dpf jeb kvēpu filtru iztīrījām. Klients nākamajā dienā zvanīja, un bija priecīgs par to, ka auto ir mazāks degvielas patēriņš un ir lielāka jauda.
Skatieties video līdz beigām.
Seko mums sociālajos tīklos, lai mēs vienmēr esam viegli sasniedzami!
Piesaki kvēpu filtra tīrīšanu pa tel vai Whatsapp: 26372715.
Kāpēc kvēpu filtru (DPF) nedrīkst izgriezt?
Diemžēl vēl
joprojām ir sastopami autoservisi, kuros aizsērējušu kvēpu filtru iesaka
izgriezt. Nav filtra – nav problēmu. Bet mēs to neiesakām darīt nekādā
gadījumā. Kāpēc jāizgriež, ja var izmazgāt? Izgriešana varbūt vēl skaitās “vecā
skola”, no laikiem, kad nebija iespējas, vai trūka informācijas par kvēpu
filtra mazgāšanu.
Saprotams, ka
izgriešana bija populārāka nekā filtra nomaiņa, jo jauna filtra pirkšana ir diezgan
dārgs pasākums. Bet tagad, kad ir pieejama saudzīga kvēpu filtra mazgāšana, izgriešana
vairs nav aktuāla. Pie tam – kvēpu filtra izgriešana ir aizliegta ar likumu, un
par kvēpu filtra izgriešanu var draudēt naudas sods.
Kādas var būt
problēmas, ja kvēpu filtrs tiek izgriezts?
1. Pie DPF filtra
izgriešanas notiek iejaukšanās mašīnas konstrukcijā un elektronikā. Ja pēc tam
mašīnu piemeklēs kāda cita tehniska problēma, jūs visdrīzāk vairs nevarēsiet aizvest
mašīnu salabot pie oficiālā dīlera, jo būs bijusi iejaukšanās vadības blokā.
2. Automašīnām ar
izgrieztu kvēpu filtru palielinās izmeši, kas ir ļoti kaitīgi dabai, apkārtējai
videi un cilvēka veselībai.
3. Tas ir
aizliegts ar likumu, un par kvēpu filtra izgriešanu var draudēt naudas sods.
Eiropā sodi jau ir ievērojami augsti (Piemēram - Apvienotajā karalistē ap 1000
mārciņas, Polijā pagaidām ap 120 EUR). Tiek rīkoti speciāli reidi, lai
pārbaudītu transportlīdzekļu kvēpu filtrus. Un Latvijā, ja ne šodien, tad rīt
ir sagaidāms tieši tas pats.
Kāpēc bojāt
transporta līdzekli, griezt ārā detaļas, piesārņot apkārtējo vidi, ja kvēpu
filtru var izmazgāt? Filtra tīrīšana aizņem tikai 1h vieglajām automašīnām (cena
120 EUR), un 2-3h autobusiem, smagajām mašīnām un traktortehnikai (cena no 360
EUR – atkarībā no izmēra).
Piesakies bezmaksas konsultācijai pa telefonu vai Whatsapp: 26372715.
Seko mums sociālajos tīklos, lai mēs vienmēr esam viegli sasniedzami!
Ciet kvēpu filtrs? 3 faktori, kas paātrina kvēpu filtra (DPF) aizsērēšanos?
1. Pilsētas
režīms. Tas nozīmē, ka regulāri tiek braukti īsi gabali, uz zemiem motora
apgriezieniem. Tādā veidā nepietiek jaudas, lai kvēpu filtrs attīrītos. Šajā
gadījumā ir ieteicams laiku pa laikam doties 20 min izbraucienos ar lielāku
ātrumu. Piemēram, kā pa Jūrmalas šoseju no Rīgas līdz Jūrmalai.
2. Nekvalitatīva
degviela. Kvēpu filtrs (DPF) var ātrāk aizsērēt, ja tiek lietota nekvalitatīva
degviela, kurā ir dažādi ķīmisko vielu piemaisījumi, kas nepazūd kvēpiem
sadegot, bet nosēžas filtrā. Jo kvalitatīvākā degviela tiek lietota, jo ilgāk DPF
filtrs paliek tīrs.
3. Tehniskie bojājumi.
Iespējams, ka jūsu transportlīdzekļa kvēpu filtrs aizsērē tāpēc, ka transportlīdzeklim
ir kādi tehnisko elementu bojājumi. Var būt bojāts dzinējs, var būt problēmas
ar vārstiem, ar izsmidzināšanas sistēmu, turbīnām. Dažādu tehnisko bojājumu dēļ
var nesākties filtra pašattīrīšanās process.
Tāpēc pirms kvēpu filtra tīrīšanas, noteikti iesakām jums uzticamā autosalonā veikt diagnostiku. Lai tehnisku bojājumu gadījumā varētu novērst problēmas, un paātrināta DPF filtra aizsērēšana neatkārtotos.
Sekojiet mums sociālajos tīklos, lai mēs vienmēr esam viegli sasniedzami!
Ciet kvēpu filtrs? Kā var zināt, ka DPF jeb kvēpu filtrs ir aizsērējis?
Ciet kvēpu filtrs?
Visdrīzāk jums uz
paneļa iedegsies speciāla lampiņa, kas par to ziņos [foto zemāk var apskatīt, kā tā
izskatīsies].
Un jūs noteikti
sajutīsiet kādas no šīm izmaiņām:
- Jums liksies, ka ir samazinājusies transportlīdzekļa jauda.
- Jums degviela iztērēsies ātrāk, nekā bija ierasts.
- Jūsu transporta dzinējs vairs nebūs tik viegli iedarbināms.
- Jūsu auto var rasties problēmas ar turbokompresoru.
- Jūs sajutīsiet neierastu smaku.
Ja jūsu
transportlīdzeklim dpf filtrs nekad nav bijis tīrīts, var būt pat tā,
ka kādā brīdī jūsu auto apstāsies un vairs nebūs iedarbināms.
Lai nerastos
šādas problēmas, kvēpu filtru ieteicams tīrīt ik pēc 250 000 – 300 000
km nobraukuma.
Ja jums ir jautājumi un neskaidrības par kvēpu filtra tīrīšanu, droši zvaniet uz telefonu vai Whatsapp 26372715. Sniegsim jums konsultāciju, un, ja būs nepieciešams, vienosimies par filtra tīrīšanas laikiem.
Cenas vieglajiem 120 EUR, smagajiem no 360 EUR (cena atkarīga no filtra izmēra).
Seko mums sociālajos tīklos, lai mēs vienmēr esam viegli sasniedzami!
Kas ir DPF jeb kvēpu filtrs?
Kvēpu filtrs
DPF ir internacionālais
apzīmējums – Diesel Particular Filter. Latviski to sauc par kvēpu filtru
(dīzeļa cieto daļiņu filtru).
Kvēpu filtrs ir
filtrs, kas iebūvēts dīzeļa autotransportā, lai aizturētu kaitīgo izplūdes gāzu
nonākšanu atmosfērā. Lielai daļai dīzeļu, kas ražoti pēc 2006.gada ir šāds DPF
filtrs. Euro 5 ekoloģiskajam standartam atbilstošam autotransportam, kas tiek
ražots no 2010.gada praktiski visiem ir DPF filtrs.
Galvenokārt tas
kalpo ekoloģiskiem mērķiem, lai saudzētu apkārtējo vidi. Tāds dpf filtrs ir gan
vieglajām automašīnām, gan smagajiem, gan autobusiem, gan jebkura veida
traktortehnikai.
Daudzās Eiropas pilsētās
jau labu laiku ir noteiktas zaļās zonas, kurās var iebraukt tikai ar Euro 4 –
Euro 6 ekoloģiskās kategorijas uzlīmēm. Šādas uzlīmes nozīmē, ka automobilis
atbilst Eiropas emisiju standartam.
DPF filtrs ar
laiku aizsērē. Tāpēc to laiku pa laikam vajadzētu iztīrīt, lai autotransportam
nesamazinās veiktspēja. Otrs variants ir filtra nomaiņa. Bet tas būs ievērojami
dārgāk, un nav nepieciešams. Trešo variantu mēs nemaz negribam izskatīt, tas ir
kvēpu filtra izgriešana, kas ir nelegāla. Un kurš gan grib jaunam auto izgriezt
kvēpu filtru, lai pēc tam saņemtu sodu, labprātīgi piesārņotu vidi, vai zaudētu
iespēju apkalpot auto pie oficiālā dīlera?
Nav vajadzīgs ne
pirkt, ne izgriezt. Ideālākais risinājums – izmazgāt. Un filtrs būs kā jauns.
Ja jums ir problēmas ar kvēpu filtru, piesakieties pa telefonu vai Whatsapp - 26372715.
Vienosimies par laiku, un iztīrīsim. Vieglajiem auto DPF jeb kvēpu filtra tīrīšana aizņem 1h, smagajiem, autobusiem un traktortehnikai – 2h.
Kvēpu filtra tīrīšanas cenas: vieglajiem 120 EUR, smagajiem no 360 EUR (cena var nedaudz variēties atkarībā no izmēra).
Kāpēc mēs iesakām kvēpu filtru iztīrīt nevis mainīt vai izgriezt?
Viens no šobrīd populāriem risinājumiem nosprostota DPF filtra gadījumā, ko mēs nekādā gadījumā neiesakām, ir tā filtru izgriešana vai aizstāšana ar analogu (ne no oficiālā dīlera) DPF filtru.
Šāds
automašīnu īpašnieku lēmums ir saistīts ar vilinošo analogā DPF filtra cenu.
Piemēram, automašīnas BMW 530D (F10) DPF oriģinālais filtrs pie
dīlera maksā aptuveni 5 reizes dārgāk nekā tā analogs. Tomēr, šis
risinājums ne vienmēr izrādās izdevīgākais.
Analogo filtru mūžs var izrādīties gaužām īss. Parunājot ar klientiem, bieži vien klients saka, ka analogais (neoriģinālais) DPF filtrs ir nomainīts vien pirms pāris tūkstošiem km.
Par DPF jeb kvēpu filtru izgriešanu
- Izņemt vai izgriezt kvēpu (DPF) filtru nav iespējams, neiejaucoties mašīnas konstrukcijā un arī elektronikā. Līdz ar to, ja automašīnai notiek kāda cita problēma un Jūs aizbraucat pie dīlera, pastāv iespēja, ka Jums arī tur nevarēs palīdzēt, jo būs bijusi iejaukšanās vadības blokā. Īstermiņā radītie risinājumi atspēlēsies ilgtermiņā.
- Tas ir pretlikumīgi un tas ir aizliegts.
- Automašīnām ar izgrieztu kvēpu (DPF) palielinās izmeši un, kā zināms, izmeši ir kaitīgi cilvēka veselībai, dabai un apkārtējai videi.
- Automašīnām ar izgrieztu kvēpu (DPF) filtru var draudēt arī sods. Uz doto brīdi tas nav pie mums, Latvijā, bet aizbraucot uz citām Eiropas valstīm, piemēram, Poliju jau var dabūt sodu. Protams, var paveikties un "neuzrauties" uz ceļu policijas rīkotajiem reidiem, bet vēlos vērst uzmanību, ka tie būs arvien biežāki, un sodi kļūs arvien bargāki.
Labākais risinājums, ko mēs iesakām, ir kvēpu filtra attīrīšana
Pirmām kārtām vajadzētu saprast, ka ar pašu kvēpu filtru viss ir
kārtībā. Tas nav bojāts! Tas vienkārši ir aizsērējis/netīrs.
Mēs varam kvēpu filtru izmazgāt, attīrīt un tas atkal būs kā jauns.
DPF filtra attīrīšana krietni ietaupīs jūsu naudu, un tā ir pilnīgi legāla, tāpēc jūs varēsiet neraizēties par likuma pārkāpšanu, filtru izgriežot.